Fantomski zastoji: Kako nastaju kritične situacije na autocestama?!
Česta pojava na autocestama je tzv. rubbernecking, odnosno fenomen znatiželjnika koji usporavaju kako bi promotrili prometnu nesreću
Trend tjera neke tradicionalne proizvođače automobila da preispitaju kada će ukinuti motore s unutarnjim sagorijevanjem, a drugi su odustali od ciljeva za električna vozila
Polučvrsta baterija može pohraniti 150 kWh energije te je iste veličine kao litij-ionska baterija od 100 kWh
Ministar je implicirao da će se morati poduzeti drastične mjere, poput zabrane vožnje, ako Njemačka ne ispuni ciljeve klimatskog zakona vikendim
Ne brišite pelud suhim krpama jer je i on abrazivan te se uz njega često vežu čestice prašine koje mogu oštetiti lak vozila
Ova opcija koju su mnogi proizvođači počeli ugrađivati u nove automobile prije nekoliko godina kako bi vozačima olakšali parkiranje, počinje nestajati
Automobil koji se zove Milano ne može se proizvoditi u Poljskoj. To je zabranjeno talijanskim zakonom - kaže talijanski ministar
U provedenom testu sudara postoji veliki rizik od ozljeda djeteta
Za pojedine zemlje dostupan je različiti broj ulaznica, a za Hrvatsku su izdvojene 374 karte
Pogledajte odgovore, koji su vrlo načelni i općeniti, ali tu su stari favoriti iz Japana i Njemačke
Kvačice se uglavnom postavljaju na bočne ventilacije otvore da ne smetaju pri izboru funkcija na središnjoj konzoli
Česta pojava na autocestama je tzv. rubbernecking, odnosno fenomen znatiželjnika koji usporavaju kako bi promotrili prometnu nesreću
Vozači moraju ustupiti mjesto pješacima i biciklistima kada ulaze i napuštaju kružni tok
Američka TV kuća KTLA 5 javlja da su beskućnici u Los Angelesu izgradili cijelu kuću uz rub lokalne autoceste
Ograničeno je razumijevanje izdržljivosti kompozitnih materijala u radikalnim uvjetima rada, odnosno leta
Hrvatski autoklub i ostali autoklubovi uključeni u provedbu projekta angažirani su na provedbi kampanje informiranja korisnika te osvještavanja o funkcijama naprednih sustava pomoći vozačima i pojedinim razinama automatizacije u vozilima
Kad su u pitanju državni poticaji, zanimljivo je da nešto više od polovice ispitanih (56%) nije uopće upoznato s njima: ili uopće nisu čuli za njih (10%) ili samo znaju na informativnoj razini, da postoje i ništa više (46%)